Flere bøger til én bog med Book Creator.

Det er nu muligt at sætte e-bøger sammen med Book Creator. På den måde kan man samle elevernes e-bøger til én bog, og det er smart. Når eleverne er færdige med deres bøger, mailer de dem bare til dig, eller gemmer dem i en fælles Dropbox, og så har man muligheden for at åbne dem i Book Creator og binde dem sammen. Jeg sætter lige et par skærm-dumps ind til hvordan.

Når man har de bøger man skal sætte sammen, går man til “My Books” og vælger den bog der skal være først. Herefter trykker man på +- knappen under bogen og vælger “Combine Book” herefter vælger man den bog der skal være den næste, og sådan fortsætter man. Man skal dog være opmærksom på at man kun kan kombinere bøger der har samme format fra start, så det er vigtig at fortælle det til eleverne inden de går i gang, hvis man har tanker om at sætte deres bøger sammen til slut.